tjobba: Känns bra att inte Lasse J står. Normann betydligt mänskligare. Han drömmer nog fortfarande mardrömmar om Hållander som rundade honom och la in 1-0 i förra hemmamatchen mot Frölunda 5-2 segrrn. Ha den målbilden Timrå när vi körde över dom så kommer detta gå bra
Måtte det lossna för Hållander ikväll så det släpper. Det blir viktigt för hela serien. En tidigt mål vore bra
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer