Zäta75: Känns precis likadant. Gör inte timrå mål under "hemmapushen" och/eller går in i tredje med 3 måls ledning blir det torsk.
Inlägg: 2852388
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
SebastianH: ska vi inte försöka pressa motståndaren lite mer när dom kommer med pucken i anfallszon...