vonDöbeln: Jag tror det var det vi vann på, att de inte kunde se. Lite flyt!
Inlägg: 2852431
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
bar mofftak: Så var det nog, de kunde inte avgöra om det var hög klubba eller inte och då gäller beslutet på isen, tur de tog det beslutet innan granskning.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
bar mofftak: 50/50 situation, känns som de tar inget mål för det inte är tillräckligt tydligt och de dömde ej mål på isen
+ 1