"12:09 @timra_ik - @frolunda_hc Vid videobedömning går det inte att avgöra om pucken spelades med hög klubba. Därför kvarstår domarens beslut, Ej mål."
Som jag skrev nyss, räddade av beslutet på isen. Hade de haft mål på isen är det godkänt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"12:09 @timra_ik - @frolunda_hc
Vid videobedömning går det inte att avgöra om pucken spelades med hög klubba. Därför kvarstår domarens beslut, Ej mål."
Som jag skrev nyss, räddade av beslutet på isen. Hade de haft mål på isen är det godkänt.