Zappaholic: svårt för Gällstedt att lipa när det mesta gått vägen för honom. Vänta tills Malmö vinner nästa match pga av en tveksam domarinsats. Först då prövas karln.
Joslan00: Nja, det har tagit emot rejält vad gäller domslut i den här serien. Han verkar inte vara den typen som gnäller i media, vare sig på spelare eller domare.
Osvuret är naturligtvis bäst, men jag har svårt att se att det kommer hända.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer