Något som verkligen förbryllar mig är att precis alla lag i hela SHL har ett powerplay i absoluta världsklass i jämförelse med Timrå.
Nu är det alltså TVÅ avslut från spelare som står HELT soprena mitt i slottet. Varför tar vi oss aldrig till ett sånt läge? Varför kan våra motståndare komma till dem hela tiden om vi aldrig gör det?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...