The great one: fascinerande matchserie ändå. Frölunda gör nästan bara skitmål serien igenom. Jag tycker det är talande för hela slutspelet. Frölunda är ett klart mindre skickligt lag än oss men hårt jobb räcker långt! Frölunda jobbade hårdare än oss i varenda match. Vann dom skotten en enda match?
Dom vinner på mer hjärta och mer hårt jobb än oss. Vad ska man säga? Bästa lag vann.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...