Det här är fan inte roligt längre, jag hoppas hockey kommer förbjudas på grund av skaderisken. Hädanefter får man bara spela schack då skaderisken är låg där.
Nä nu blir det en jäkla trött fotboll framöver men man är ju Kubare så heja dem.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nä nu blir det en jäkla trött fotboll framöver men man är ju Kubare så heja dem.