bar mofftak: "Stark kulturbärare med stort hjärta"
Det är lika illa som när "artister" som suger getpung gör julskivor, medverkar i Så ska det låta och enbart presenteras som "folkkära" i jakten på mer clout. Jävla välgörenhet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är lika illa som när "artister" som suger getpung gör julskivor, medverkar i Så ska det låta och enbart presenteras som "folkkära" i jakten på mer clout. Jävla välgörenhet.