Andersson: Dom verkar ha insett det nu och byter målis. Men vad hjälper det, 2-6 nu!
Inlägg: 2863472
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Bara hoppas de fullföljer varje närkamp nu I sista perioden SSK och kör musten ur Djyrgårn så de är uttömda till lördag...👊💪💣😁!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: snacka om genomklappning . Hela serien körd nu , trots hemmaplan
+ 1