+ 9
Inlägg: 2864453
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
OlliJanne: Erixons frånvaro gjorde väl det möjligt till värvningen av Näkyvä? Och Koivisto finansierades stora del av sponsorer? Så lämnar dom verkligen så stort utrymme efter sig? Eronen ersätts väl ”rakt av” mot Hardegård.
Och slutligen är det väl rimligt att tro att en HA värvning ála Levinsson ligger i samma pengar som vad Lundmark gjorde. Utöver det ska Genborg in men han är ju junior så kostar väl in på det kontot. Eronen, Koivisto och Näkyvä spelade nog inte gratis så här borde det ju finnas utrymme för en mer etablerad backvärvning än bara Hardegård. Sundin, Stadin och Freij känns som back 7,8,9 och kan ju inte kosta skjortan (eller i Nubbens fall - västen)