Smörgåsen : producera nya framtida hemvändare vore klart önskvärt! Hållander kan ju såklart vara ett namn men man hoppas ju att han slår igenom denna gång. Sådana som Lander, Wedin och EP lär ju inte växa på trän annars
OlliJanne: Det kommer nya underifrån, lite tålamod bara och överleva som lag i några år med värvningar så går det till sig, det finns bra grabbar på gång fast de är lite yngre.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...