vonDöbeln: Precis min tanke också. Så sjukt likt, fast åt andra hållet.
Får lite "karma is a bitch"-vibbar. Inte för att dom inte förtjänade att slå ut Timrå. Mer bara för att exakt allt som gick med dom i kvarten gick emot dom i semin.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Får lite "karma is a bitch"-vibbar. Inte för att dom inte förtjänade att slå ut Timrå. Mer bara för att exakt allt som gick med dom i kvarten gick emot dom i semin.