OlliOlla:Det här var positivt och kul drag för att locka nya medlemmar.. visar att någon på kansliet har tänkt till.. Ska bli rätt intressant att se hur mycket biligare det blir för mig som redan är medlem mot vad det var i fjol. Är det ett nollsummespel eller blir det såpass att det räcker till en kaffe och mazarin till matcherna? eller är det möjligen betydligt större summor än så det är frågan om? 😏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ska bli rätt intressant att se hur mycket biligare det blir för mig som redan är medlem mot vad det var i fjol. Är det ett nollsummespel eller blir det såpass att det räcker till en kaffe och mazarin till matcherna? eller är det möjligen betydligt större summor än så det är frågan om? 😏