Andersson: Vill också ha upp AIK. Då blir det lättare för Timrå då AIK lär bli bland de sista lagen. Men vem vet Brynäs kan vinna guld direkt från HA :) 7 matcher vore fint att få bevittna.
Förövrigt tycker jag att vi borde plocka in Viggo igen. Finns en fin uppsida på den pojken.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förövrigt tycker jag att vi borde plocka in Viggo igen. Finns en fin uppsida på den pojken.