Peja: Jo, självklart hade vi önskat det. Nu vet vi inte var det landar än, men om ryktet om Hardegård stämmer och ingen oväntat lämnar, så skulle det behövas en forward och framförallt en back till av relativt hög kvalitet för att jag som supporter ska känna mig relativt lugn.
Sedan är det bara att acceptera att Timrås lönebudget antingen innebär en bred trupp eller en spetsig trupp. Helst skulle nog alla se en både bred och spetsig trupp, men de pengarna finns inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan är det bara att acceptera att Timrås lönebudget antingen innebär en bred trupp eller en spetsig trupp. Helst skulle nog alla se en både bred och spetsig trupp, men de pengarna finns inte.