1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2868130

Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: Det är ju inte offentliga löner, men är inte de som lämnar betydligt dyrare än de som ansluter?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Peja: ingen kan sia om timrås strategi då de är så nytt för oss alla 😂 vi lever liksom i olika världar . om timrå åkte ur som när ni gjorde för nån säsong sedan så skulle vi inte kunna ha spelare som rödin larsson kinnvall osv i laget i ha. om vi även gick upp säsongen efter skulle vi inte samma säsong kunna ha källgren silverberg lindblom djoos kopacka rödin larsson osv i laget.

timrå har en ansträngd ekonomi o att vi nu lockar talanger o unga topp spelare från saik är overkligt positivt men var de leder är lika svårt för oss att gissa som för er.

håller på er i finalen lycka till

Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Säkert. Men mig veterligen börjar inte nästa säsong i morgon

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer