Smörgåsen : En kille som har sitt hjärta i LHC och helst inte spelar för nån annan klubb i Sverige. Men som inte verkar få känslorna besvarade därifrån och förmodligen inte är överöst av erbjudanden från andra länder. Så då får kanske lilla Timrå duga. Nä fy fan om det blir han. Då är verkligen Nubben tillbaka på allvar. Med allt vad det innebär i negativ bemärkelse 🤮
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä fy fan om det blir han. Då är verkligen Nubben tillbaka på allvar. Med allt vad det innebär i negativ bemärkelse 🤮