Timrå IK Support : Grattis Ante...Då vill vi bara att challe och Monten presenteras nån klub så vi med säkerhet vet att vi inte behöver få hit nån av dem..
Karlsson74: nä just det. Ingen Challe tack! Funderar vidare på detta med Hjärta och om man nu skulle vilja ha lite NHL stjärna med. HUR VORE DET MED MADSEN SOM HUVUDTRÄNARE OCH ZÄTA SOM ASSISTERANDE? Kände ni HJÄRTAT när ZÄTA dök upp i isladan? SLUTA BRE MACKOR OCH KOM UPP NU ZÄTA!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.