Inlägg: 2875173
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Apropå Domustrappan så har det gått 2 veckor sedan senaste avsnittet och Jokinen har avgått så det är på tiden att de gör ett nytt avsnitt nu anser jag.
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: förstår inte att folk inte lär sig att inte mata trollen så förbannat
+ 11
Folk gillar nog mest att dra igång sånt här för att dryga sig med Nubben.
När man skrev med LHC supportern som yttrade sig om detta så skämtade han gott om Nubben och hans köpvillighet och hur han vill strö pengar omkring sig.