Vad är oddsen att Kapanen kommer tillbaka? Han verkar inte slå sig in i montreal iaf. Blir det ahl i ett år? Är det shl som gäller hoppas jag väl att det är hos oss som gäller? Liiga måste vara för låg kvalitet för Montreals vilja. Ahl känns väl spontant mest troligt?
Inlägg: 2876317
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Jadu: Det kommer bli AHL spel, garanterat.
Däremot så tror jag att Timrå skulle kunna ligga bra till den dag han vänder hemåt Europa(om inte Schweiz lockar)
"Detta var allt för denna gång" sa han ju om tiden i Timrå.
Däremot så tror jag att Timrå skulle kunna ligga bra till den dag han vänder hemåt Europa(om inte Schweiz lockar)
"Detta var allt för denna gång" sa han ju om tiden i Timrå.
+ 2
