Knylan: Det är vecka två som har hockeyskola nu. Förresten var det ett litet reportage om det i ST idag där det berättades att Markus Näslund skulle vara med.
TITAN: Jag har gjort en anteckning om att den 1:a isträningen är på måndag kl 18.00 (men även jag kan ju ha fel).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TITAN: Jag har gjort en anteckning om att den 1:a isträningen är på måndag kl 18.00 (men även jag kan ju ha fel).