1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2878266

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Många klagar redan på Tommy som tränare han borde ju få chansen innan motorsågen startar han e inte varken sämre elr bättre än många tränare i SHL men jag tror han har en stor chans att göra någe bra med vårt älskade TIMRÅ o skillsen finns i laget o i Tommy va så säker!🇺🇿🇺🇿😎

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Framförallt så har han varit med om alla delar i sin tränarkarriär. Både Guld och att det stormar.

Det känns lite tryggt just nu, om vi ser det kortsiktigt.
Känns som att det kommer finnas en trygghet hos ledarsidan om det skulle visa sig att vi får en lite tuffare säsong.

Speciellt då Nubben inte kommer sparka nån tränare.

Sen får vi utvärderar under säsongen helt enkelt. Om vilken väg vi vill gå framåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...