BlackBay: JonteD (tillsammans med undertecknad och fler) tillhör Jämtlandsfilialen. Det är jämtlandsflaggan han skriver under med. 😊 (Ja, eller Uzbekistan eller Lesotho)
Ojh-Ajh: aha, tack, då förstår jag äntligen kopplingen efter ett års funderande varför dessa flaggor alltid varit närvarande. Surjämtarna har alltså en egen flagga 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...