Erol Ateceae: Jag e nästan strypsäker på att Tommy Samuelsson kommer att vara bra för Timrå som ja sagt förut han kan hockey som Costanza skulle säga med hans meriter så tror jag vi ska vara riktigt lugna ett tag framöver får han bara överföra de han kan o grabbsen köper hans upplägg då blir det inte bara in ditt face utan Röd o vit hockeydynamit!!😎🇱🇸
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...