Marodören: Jag har hört att Timrå kan ha dragit sig ur Lilja-affären sedan Jokinen lämnade. Om det stämmer vet jag inte, men det är det jag hört iallafall.
Skulle det vara så att han hamnar hos oss så lär det bli sista spelare in, om inte Erixon lägger av helt eller att Forsmark drar till staterna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle det vara så att han hamnar hos oss så lär det bli sista spelare in, om inte Erixon lägger av helt eller att Forsmark drar till staterna.