BlackBay: varför tror alla att man sitter på Hockeysnack med en stationär dator? Skulle kunna slänga iväg 50 inlägg på badstranden eller i ett tråkigt köpcentrum. Skräm inte iväg han igen nu ;)
Gathlopp: Haha spot on. Jag är periodare och kan ha rätt hygglig frekvens också. Iaf när det är nåt som engagerar mig. Idag har jag dragit iväg ett gäng under tiden dottern haft samling inför matcher i en fotbollscup, i kön på Ica samt här hemma när jag t.ex väntat på att spaghettin ska koka klart
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...