timrå kommer va ett bättre lag kommande säsong även om vi på pappret för de nakna ögat ser försvagade ut ... får bara 2 av 4 av våra (super) löften någon form av genombrott så lovar ja till o med semi ;-) den bästa spetsen man kan ha är struktur!
ja va riktigt orolig för några veckor sen men just nu kan ja knappt bärja mig för att se denna upplaga.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
ja va riktigt orolig för några veckor sen men just nu kan ja knappt bärja mig för att se denna upplaga.