1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2879355

Sv: Silly Season 2025-26
Hvsupporter: rent egoistiskt tycker jag det är bra att Hartman inte kom med. Ett bra VM, kanske skulle kunna få några NHL-bossar att fatta tycke för honom och sedan är han också borta precis som Lundmark försvann!
Nä, bättre att inte visa upp sej i det internationella fönstret!
Men skulle även jag hellre se Lindberg istället för Ehn truppen. Vem är han förresten? Friberg tycker jag var bäste spelare i vår kvartsfinal mor Frölunda, så honom har jag inga problem med! Skönt att slippa Sörensen i allafall, tål inte karljäveln!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...