Gewe: Lennström valde det som kändes bäst i magen. Jo tjena. För en mage som vill käka oxfilé till frukost, lunch och middag kanske. En hockeyhora i dess renaste form, måtte vi a l d r i g anamma clöbbens värvningsstrategi
steveroper: haha. Kontrasten mot mina tankegångar. Hade hjulat och gjort ett ärligt försök att gå ner i spagat trots skaderisken om vi hade haft möjligheten att landa en spelare som Lennström. För min del hade jag varit lycklig om han valde att "hora" i våran klubb.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...