Tom Topp: Ja men det bekräftar samtidigt att relationen spelarna-Olli var helt rökt. Det här var så här i efterhand enda möjliga utgången. Att vår ersättare, vilket hängde på att Nubben hörde av sig med några timmar tillgodo utan en aning om att det var så, blev TS kan man ju hoppas visa sig vara väldigt lyckosamt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...