1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2879986

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: Ingen Dick kvar i DIF. Men man kör på ändå. Inte spelat på 2 säsonger. Mjo, njae, man är smått skeptisk. 😅

Skulle det skita sig så är nog Diffen en säker räddningsplank.

Sen Leksand på det och en kommun som drar i handbromsen.

Jag vågar nog sticka ut hakan och säga att vi inte kommer kvala i allafall. Trots allt. 🤪
Uppladdat:

500x0-screenshot20250507-200443.png


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Slipper kval alltså, ja det är jävulskt vågat för att komma från dig. Du spänner bågen!

😉

Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: Josefson har inte spelat på 4 säsonger, 20/21 spelade han sist! Otroligt konstigt att han ens ska försöka sig på en comeback med tanke på alla hans många hjärnskakningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...