0tto: Jonas Torines och Kimmo Kapanen. Hur fungerade dom ihop? Torines lämnade väl efter 1a säsongen med Kapanen som SC. Dock så var det väl dessa två som arbetade för upprustning utav omklädningsrummet. Så dom kanske gick bra ihop.
Om Torines nu var så ointresserad i januari och nu när Kapanen dragit så börjar folk viska om Torines igen. Kanske en slump bara
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om Torines nu var så ointresserad i januari och nu när Kapanen dragit så börjar folk viska om Torines igen. Kanske en slump bara