Olle i femtefemman om Lilja ”jag kan lätt se att han gör över 25 poäng” ”otroligt målsinne”. Senast Olle hyllade en Timråvärvning så var det Hållander när Olle hade spelat med honom i luleå innan AHL.
Gathlopp: de jag känner som håller på Luleå säger samma sak. Lätt +10 mål. Riktig gubben i lådan målskytt. Dock lite seg på rören så oftast bättre mot långsamma lag sämre när det blir fram och tillbaka hockey
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer