1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2884781

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jo, man måste komma ihåg det, det gäller att få ihop allting också! Men jag tror att broder Dalton är duktig på att få ihop en lagsamanhållning! Intressant säsong kommer det att bli i varje fall! Många lag rustar hårt nu, precis som du skriver!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Men på tal om Malmö så gäller det att få ihop en helhetsbild med. Man har ju trots allt snålat in och skeppat trotjänare som Forsberg till förmån till spelare som Eisenmenger.

Det finns ju en chans att man bränner allt krut på ett fåtal spelare som dessa 2 finnar. Men att det är alldeles för ihåligt bakom.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jo och lag kan ju floppa med givetvis.
Förhoppningsvis så får vi ihop det och gör en fin säsong!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...