1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2884860

Sv: Apropå nånting...
Min ranking just nu
1: Fbk
2: Frölunda
3: Luleå
4: Brynäs
5: Rögle
6: Skellefteå
7: HV
8: Växjö
9: Timrå
10: LHC
11: Malmö
12: Djurgården
13: Örebro
14: Leksand

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: blir alltid en del lag som överraskar positivt och några eller något som överraskar negativt. Så är det varenda säsong.
Men känslan man har nu är ju att vi iaf minst ska ha 3-4 lag bakom oss vi har en hyffsad stomme och bred trupp . Två bra målvakter osv. De enda man tappat och som kände att man absolut ville ha kvar var ju Hållander och Kapanen. .och Lundmark naturligtvis. Men han var ju långt ifrån omöjlig att ersätta heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...