1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2884987

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Molinder som back projekt i SHL etc. Skulle kunna tänka mig det är lite sånna grejer som i allafall jag kan tycka är en lite Nubbengrej att göra. Även om det är ett par år sen nu. Men det är väl lite där jag är lite frågande till Nubben för ett längre perspektiv.
Lite mycket klistra och klippa med vissa lösningar ibland. Gamblar om man så vill uttrycka det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: du tror inte att det handlar om ekonomin? Fick han verkligen förlängt eller hade han kontrakt?

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Så länge man har en liten budget kommer man alltid få klippa och klistra. Det fick Kapanen också göra. Upp till föreningen/supportrarna att få den här klubben att växa.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vill dock förtydliga att jag är jätteglad och tacksam att vi har Nubben kortsiktigt här och nu, med situationen som uppstått med att Kapanen lämnar med all hast.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...