Redax 2: ingen har testa, så varför inte? men det är ju klart... man måste ju enligt er å hockey-ligan vara medlem...tillåt mig småle. enbart er, inga andra. frågar IGEN... vet ni vad BSKV är?
brynäs väst , typ 800 medlemmar.
om jag gillade timrå, bodde i göteborg å ville se timrå i gävle? inga som helst problem att åka med. när jag kliver på, ursäkta, kan jag få se ditt leg? efter uppvisat leg, så VET de att jag är med. kostar typ en 50 lapp mer än de brynäsare som åker. men det ska ju vara så jävla svårt för er.... å det står jag för....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
men det är ju klart...
man måste ju enligt er å hockey-ligan vara medlem...tillåt mig småle.
enbart er, inga andra.
frågar IGEN...
vet ni vad BSKV är?
brynäs väst , typ 800 medlemmar.
om jag gillade timrå, bodde i göteborg å ville se timrå i gävle?
inga som helst problem att åka med.
när jag kliver på, ursäkta, kan jag få se ditt leg?
efter uppvisat leg, så VET de att jag är med.
kostar typ en 50 lapp mer än de brynäsare som åker.
men det ska ju vara så jävla svårt för er....
å det står jag för....