1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885052

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: varför är det givet? Att vi måste betala mer än storklubbarna stämmer säkert men varför skulle vi behöva betala mer än något annat lag? Och om vi måste göra det för att få hit spelare, varför skulle det vara gambling?
Du gav inte heller något svar på vad som är gambling. Det är väl inte ens Nubben som har byggt nästa års lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Du kan väl inte seriöst säga att du kollar på nubbens historik och ser något annat än en gambler? Han har ägt hästar, startat en spelbutik och tagit jobbet som sportchef i HV71.

Givetvis har Nubben byggt nästa års lag, oavsett vem som sedan skrev under. Jag säger inte att det är dåligt att vara en risktagare, i vår situation är det kanske till och med nödvändigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...