1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885346

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: vi får nog räkna med att bli placerade där i förhandstipsen. Men visst var det många som tippade oss där ifjol också?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Kollade av Sportbladet. Där tippades vi vanligen 9-11 inför säsongen. Tror det såg ut så även generellt.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Enligt vissa skulle vi ju hamna sist och åka ur t o m. Var minst 2 "experter" som tippade oss där. Inför tredje säsongen i elitserien, säsongen då Z drog till Detroit, skulle vi hamna sist och var i ett liknande läge. Då hamnade vi 3a. Så var vi tippas nu tar jag väldigt liten notis om.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Botten 4 tippar jag. Med flyt o medstuds… play in.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...