1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885455

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: hitta och hitta. Han bjöds ut av agenten och modo bla tackade nej. Ibland funderar man hur svårt det är att vara sportchef.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Jo, min poäng var väl mest att det faktiskt går att fynda på kanadensarhyllan med.
Att man inte bara skall stirra blint på Svenskt eller Finskt. 🙂

Så många Svenska lag i SHL/Elitserie historien som kryddat med utländskt. Tänker inte bara Nordamerkanskt här, som varit framgångsrika.
Även om det kräver sin scouting.

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: det jag såg utav d'astous på försäsongen så var han en säkerhetsrisk! Så jag skulle vilja tillskriva hans positiva utveckling till Gällstedt och hans backkollega.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...