-Sputnik-: Jag tror att det handlar om bekvämlighet att vi är helsvenska när det blev som det blev den här säsongen. Nubben blev inkastad och även om Kapanen finns i föreningen lär han inte lägga själ och hjärta i att scouta och nagelfara marknaden. Eller ägna sig åt lagbygget öht. Tror inte ens att han ska det, det vore inte sunt och bra för oss. Så med en lite yrvaken Nubben fick det bli hemsnickrat, lättsamt och bekvämt
+ 2