1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885568

Sv: Apropå nånting...
J-20 värvar mer:

📣 NYFÖRVÄRV!! Vi rivstartar veckan med ytterligare ett nyförvärv. Välkommen till Timrå IK och Juniorakademin säger vi till Tobias Gustafsson. Den vänsterskjutande forwarden är född 2006 och har Lerum BK som som moderklubb. Senast kommer han nu från BIK Karlskoga där han gjort några juniorår. Nu ansluter han till Timrå J20 och i den röda/vita tröjan kommer han att ha nr 54.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: gillar hur vi tar J20 spelare från kloka klubbar. Nu BIK, det gillas. Ökar chanserna att killarna är skolade i en bra miljö så dom har rätt inställning.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: 54!! Modigt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...