1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885701

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Men varför använder man hemsidan till att kolla spelartruppen när det finns eliteprospects.com? Där man kan zappa mellan alla lag dessutom! Bara nyfiken.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: vet jag väl? Är aldrig inne på hemsidan för sådant. Men finns funktionen ska den hanteras korrekt. Annars ser det ut som en nedlagd klubb eller noll ambitioner. Förstår du väl?

Kör dom med argumentet att det är låg trafik till sidan så kan man argumentera för att den är låg, just för att man vet att allting där är inaktuellt.

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Det konstiga är att förr så lade man ur i sociala medier, en bild på laget som var klart men inte i år. Och vart har videoreportagen tagit vägen? Har de lagt ner hela mediadelen eller följde de med Jokinen till Finland?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...