steveroper: ja man kanske är naiv men fattar inte hur man får de till att vår back sida är sämre kommande säsong. eronen näkyvä o koivisto gjorde tillsammans 0 mål. näkyvä långa stunder rent katastrofal o blev sån sjuk besvikelse. eronen blandade och gav men på stora hela knappt något avtryck. koivisto gillade ja mest i denna trio men var inte bra i slutspelet iaf.
såklart oroveckande om sundin eller strömberg är sämre än näkyvä men det är inget ja förutsätter nu. men såklart blir de viktigt att vi håller oss hela.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
eronen näkyvä o koivisto gjorde tillsammans 0 mål. näkyvä långa stunder rent katastrofal o blev sån sjuk besvikelse. eronen blandade och gav men på stora hela knappt något avtryck. koivisto gillade ja mest i denna trio men var inte bra i slutspelet iaf.
såklart oroveckande om sundin eller strömberg är sämre än näkyvä men det är inget ja förutsätter nu. men såklart blir de viktigt att vi håller oss hela.