1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885706

Sv: Apropå nånting...
steveroper: ja man kanske är naiv men fattar inte hur man får de till att vår back sida är sämre kommande säsong.
eronen näkyvä o koivisto gjorde tillsammans 0 mål. näkyvä långa stunder rent katastrofal o blev sån sjuk besvikelse. eronen blandade och gav men på stora hela knappt något avtryck. koivisto gillade ja mest i denna trio men var inte bra i slutspelet iaf.

såklart oroveckande om sundin eller strömberg är sämre än näkyvä men det är inget ja förutsätter nu. men såklart blir de viktigt att vi håller oss hela.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...