1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2885916

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: ska bli så skönt med en tränare som inte lever flera säsonger framåt med att skola spelarna enkom för NHL. Och faktiskt koncentrerar sig på säsongen man just nu håller på med. Minns Jokinen när han pratade om tex Simon Forsmark ”i Sverige får man göra si och så. Det får man inte i NHL så jag kan inte låta honom/lära ut den stilen. Då kommer han inte klara sig i NHL” ja eller så lär du faktiskt ut det som helt uppenbart är regelrätt i SHL, Forsmark gör det bra och får chansen i NHL ändå. Där NHL-klubben då får skola bort dessa detaljer. Som man gör med precis varenda en av alla andra spelare. Nej usch, spyr på hur vi vaskade förra säsongen. Noll ideér hade karln.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...