1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886028

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Vi var sist i SHL i mål från backar.
Vi tappar målrekordmannen Hållander och Sen Kapanen på det.

Absolut, vi släppte in rätt lite mål. Men klarar Juel att bära oss med sjukt vassa siffror återigen?

Min oro ligger iofs inte i det defensiva, det har det aldrig gjort. Det är att jag är orolig att vi kommer få läsa "måste ta betalt" mer än nånsin kommande säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: "måste ta betalt" betyder ju att man spelar sig fram till bra chanser i a f. Jag tyckte faktiskt att vårat spel under Ante såg bättre ut men Hållander tog bättre betalt gångna säsongen, Wedda fick vara skadefri och Kapanen kom in och snittade 1 pinne/match. Ibland krävs det att spetsspelarna gör det de ska också

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...