1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886065

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Tja du tänker Eisenmenger ut och Eriksson in? På sikt är det definitivt ett lyft (givet att vi får behålla honom). Inte helt omöjligt att det blir ett lyft redan inför denna säsong jmf med Eisenmenger då det finns bra potential i honom. (Eisenmenger var ju fantastiskt ojämn i sin leverans med formtopp i början).

Nej det känns inte helt osannolikt att han avslutar serien som 3:e center håller jag med om. Han lär ha en betydligt brantare utvecklingskurva än både Westfält och Lander.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...