Tom Topp: Ja och den strategin köper man ju direkt! Vi måste få igång en fungerande junior satsning som ger frukt på sikt. Och göra Timrå till en attraktiv klubb för lovande talanger att gå till för att gå hockeygym etc! Sen skall vi vara duktiga på att låta dom testa på SHL spel dessutom.
Tom Topp: Ja är det ngn gång, det ska kunna växlas över är det nu, när vi har hemvändarstommen, annars är det ett vågspel, med överlevnad. Nu borde vi kunna undvika kval, och ev börja fylla på från egna led sedan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...