Karlsson74: dock har vi ju väldigt sällan fullsatt så det lär inte märkas alltför mycket på vardaglig basis i serielunken.... snarare tvärtom då det kommer se ut att vara mer publik samt att beläggningsprocenten blir bättre siffermässigt.
Fler loger innebär nog också en bättring på publiksnittet då det är företag som hyr och då tar med sig en blandning av egen personal och kunder / partners
BlackBay: jag kan minnas fel, men för tio år sedan kostade en loge 200 000 per säsong. Och det borde vara en slant till idag, så det är väl investerade pengar!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fler loger innebär nog också en bättring på publiksnittet då det är företag som hyr och då tar med sig en blandning av egen personal och kunder / partners